Udany debiut Dino Polska – zysk ponad 10%

19 Kwi

Cudofix sprzedał całość po 36,88zł. Zysk 10,02%.

Cudofix liczył na 5+. Oczekiwania spełnione. Czy 10% to mało? Kto nie ryzykuje ten ma tyle przez 8 lat trzymania na lokacie. Debiut dał zarobić szybko. Warto było.

Komentarzy 18 to “Udany debiut Dino Polska – zysk ponad 10%”

  1. ping pang pong Kwiecień 19, 2017 @ 9:15 am #

    Jesteś mega mocny! Robisz swoje i zarabiasz. Ja nie wchodziłem bo większość blogerów odradzała zapis. Łatwa i szybka kasa mi uciekła :((

  2. maciey Kwiecień 19, 2017 @ 9:21 am #

    Gratulacje 🙂

  3. RudyMundek Kwiecień 19, 2017 @ 11:17 am #

    Gratulacje. Wizja grzebania po śmietnikach Cię szczęśliwie opuściła… Ale tak technicznie dla początkującego: jak ustawiasz zlecenie sprzedaży – zakładasz zysk i ustawiasz limit aktywacji i PKC?

  4. Paweł Kwiecień 19, 2017 @ 12:03 pm #

    Brawo. Ja dokupilem i zostaje dłużej ten model biznesu jak mi się wydaje że będzie czerpał korzyści 500plus W wiosce obok mnie non stop przy dino parking zajęty a powstał pół roku temu

  5. galis Kwiecień 19, 2017 @ 1:42 pm #

    dobry wynik! choć trzeba go podzielić przez 4 – redukcja 75%; a tak z innej beczki: obserwujemy jakieś okazje? choćby OPL

    • cudofix Kwiecień 19, 2017 @ 4:33 pm #

      redukcji spodziewałem się 80% i tak dobrałem kwotę by mieć tyle ile chcę. niewykorzystane środki powracają po czasie na konto i są do dyspozycji. Papier kupiony za 33,5 i sprzedany po 36,88 daje ponad 10% zysku na każdej akcji. jeden kupi więcej inny kupi mniej, lecz zysk na akcję zawsze jest ten sam

      • galis Kwiecień 19, 2017 @ 8:48 pm #

        pełna zgoda, miałem na mysli jedynie to, że jeśli nie lewarujemy się pozyczką pod zakup, to by kupić jedną akcję za 33,5 potrzebowalismy 134 PLN. Nie zmienia to faktu że 10% czy nawet 2,5% w jeden miesiąc to kilkanaście czy kilkadziesiąt razy więcej niżeli lokata 🙂 a wracając do pytanie: coś Pan obserwuje? 🙂

      • cudofix Kwiecień 26, 2017 @ 11:37 am #

        tak

      • michał Kwiecień 21, 2017 @ 9:41 pm #

        tak się właśnie zastanawiałem – cze te wyniki cudofixa to są wyniki dla transakcji czy dla portfela? no bo jak się ma kapitał np. 500tys i jest zysk 10% na akcjach kupionych za kwotę powiedzmy 5tys zł to dla portfela jest wynik 0,1% 🙂

      • cudofix Kwiecień 26, 2017 @ 11:41 am #

        jest kupno jest sprzedaż jest zysk. każdy sam decyduje ile kupi. jeden kupi mniej drugi więcej. jeden inwestuje ile ma. drugi inwestuje stałą kwotę z każdej wypłaty. zysk procentowy jest jedyny obiektywny. cena zakupu, cena sprzedaży

  6. Marcin Kwiecień 19, 2017 @ 2:23 pm #

    Debiut bardzo udany, całe szczęście że mogłem w nim uczestniczyć 🙂

  7. and Kwiecień 20, 2017 @ 1:45 am #

    Gratulacje. Ale. Redukcja 75% czyli realnie 2,5% zysku, na lokacie ryzyko straty praktycznie nie istnieje, a na akcjach zawsze…
    Ja nie wchodziłem, i nie żałuję.

    • cudofix Kwiecień 26, 2017 @ 11:37 am #

      na lokacie masz tyle w 2 lata, jak ktoś ma czas dobra lokata. ja już za stary jestem. nie będę ciułał do trumny. wolę żyć tu i teraz

  8. Żeglarz Kwiecień 20, 2017 @ 9:15 am #

    Ja też wzniosłem wczoraj kieliszek w górę za zdrowie Cudofixa i Mentora (chociaż On od debiutów trzyma się z daleka)

  9. Wojciech Kwiecień 24, 2017 @ 10:03 am #

    to co, teraz mirbud w okolicach 1,14 przy dobrych wiatrach?

    • Wojciech Czerwiec 5, 2017 @ 2:26 pm #

      ale weszło, ale to było dobre! (pomimo kilku minusów setupu)

  10. zbych Kwiecień 25, 2017 @ 11:13 am #

    Czy cudofix zamierza wchodzić w zbliżające się podwójne IPO, spółek GetBack oraz Vivid Games?

  11. ded Kwiecień 29, 2017 @ 8:31 am #

    gratulacje. obstawiałem inną wersje wydarzeń 🙂

Zaproponuj komentarz (w przeciągu 45 dni nastąpi jego rozpatrzenie. Trolling, chamstwo, przejawy olbrzymiej głupoty i postawy roszczeniowenie nie będą tolerowane)

