Kupno CIG po 1,13

7 Wrz

Inwestycja średnioterminowa. Idealna na większy udział w portfelu. Wszystkich jaj w jednym koszu się nie nosi. Stop loss mentalny. CHS jest inwestycją długoterminową. CIG jest średnioterminową. Zryw do jednego roku. Nie podam targetu. Nie chcę rozpalać emocji. Liczę na dużo więcej niż ostatnio.

Informacje przedstawione na niniejszym blogu są prywatnymi opiniami autora i nie stanowią rekomendacji inwestycyjnych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. z 2005 roku, Nr 206, poz. 1715). Czytelnik podejmuje decyzje inwestycyjne na własną odpowiedzialność.

Znam ryzyko inwestowania na giełdzie i jeśli stracę wszystko będę grzebał po śmietnikach. Czy ty też znasz ryzyko? Jesteś gotowy do wybierania jedzenia ze śmietników?

Komentarzy 10 to “Kupno CIG po 1,13”

  1. Wojtek Wrzesień 7, 2017 @ 1:46 pm #

    ja trochę niezgodnie z zasadami wziąłem we wtorek na otwarciu ale na czekoladę już jest 🙂

  2. shaqall Wrzesień 7, 2017 @ 2:31 pm #

    Cześć, jedziemy na jednym wózku ja złapałem okazje poniżej zeta po rekomendacji BOS była okazja. Czy będzie wciąż to się okaże po wynikach. Generalnie mamy podobny życiorys giełdowy z tym ze ja przed zaliczeniem totalnej wtopy na futach zrobiłem na nich fortunę, która przegralem pozniej w pół roku. Po takich przejściach człowiek ma już gruba skórę, rentierem nie jestem ale mam jeszcze. A to czas. Ja obstawiam sig na 3 zł do końca 2018. Pozdr i dzięki za fajnego bloga.

  3. lukaszenko Wrzesień 7, 2017 @ 5:13 pm #

    No chyba czas na inwestycje. Ktoś gdzieś powiedział: „Chcesz mieć hossę to kup parę akcji”. Szczęściu trzeba pomóc.
    Najlepsze jest to że wszystkie media skupiają się na obsmarowywaniu rządu a ja patrzę na wykresy Wigów a tam od ponad roku w górę. Nie chcę tutaj w spory polityczne wchodzić bo nie w tym rzecz. Powiem tak, giełda leży a na niej tanie spółki. Alleluja i do przodu!

    • cudofix Wrzesień 9, 2017 @ 10:50 am #

      Na szlaku w Chile spotkałem parę młodych z USA. Byli w Krakowie na Światowych Dniach Młodzierzy i trochę rozmawialiśmy o naszym kraju. Stwierdzili, że trzeba być nieźle pierdolniętym, by o tak bezpiecznym, swobodnym i przyjaznym kraju jak Polska mówić w kontekście „łamania demokracji”.
      Agresywne ataki medialne na rząd potwierdzają dobrobyt wolnych mediów. W kraju reżimowym media nie mają prawa krytykować władzy. Wie to każdy inteligentny człowiek.

  4. Pakul Wrzesień 8, 2017 @ 9:49 am #

    Wiedziałeś/spodziewałeś się, że raport będzie tak dobry czy kupowałeś tylko na podstawie AT? Tak czy inaczej gratuluje bo dziś kurs wystrzelił 🙂

    • cudofix Wrzesień 9, 2017 @ 10:52 am #

      Miałem dobrego nauczyciela, który nauczył mnie zrozumienia giełdy. Wszystko widać jak się wie gdzie patrzeć.

  5. piatkowy inwestor Wrzesień 8, 2017 @ 6:51 pm #

    Swietny blog. Absolutnie najlepszy. Imponujace wyniki. Dzieki temu blogowi dzis zarobilem prawie 3 tys zl brutto kupujac CIG 30 tys doslownie wczoraj. Dzis mile zaskoczenie po publikacji wynikow i mocne odbicie. Z moich wyliczen wychodzi, ze cudofix wszedl w Ursus kwota ok. 120 tys zl. Oczywiscie moge sie mylic. Zreszta jest to bez znaczenia. Procenty sa swietne i dostarczasz mnostwo emocji. Pozdrawiam goraco i zycze samych sukcesow.

    • cudofix Wrzesień 9, 2017 @ 10:53 am #

      Każdy grosz się przyda. Na początek 3 tys. za 10 lat 3 mln.

  6. Mateusz Wrzesień 8, 2017 @ 8:21 pm #

    No nieźle cudofixu.
    Grasz na forex?

Zaproponuj komentarz (w przeciągu 45 dni nastąpi jego rozpatrzenie. Trolling, chamstwo, przejawy olbrzymiej głupoty i postawy roszczeniowenie nie będą tolerowane)

