Wiosna. Rowery. Miasta montują stacje. Z roku na rok tego więcej. Największą sieć rowerów ma LARQ. Spółka zapomniana. Mocno przeceniona. Takie dają duży zarobek. Co państwo o tym sądzą? Rowery mają przyszłość? Masowy rozrost? masowe zyski?
Jestem leniwy. Wolę terenówki. Może powinienem zrzucić wagę? Czy rower ma sens? Korzystacie z rowerów? Ta spółka chodzi mi po głowie, lecz waham się. Tu o zyskach decydują masy. Rower musi mieć masowe wzięcie. A jak lato da deszcz? Mas nie będzie. Budują stacje u państwa? Rowerów przybywa? Jeździcie państwo?
Larq to nie jest poważny papier dla poważnych ludzi z poważnym kapitałem 🙂
o Apple i CDR też tak mówili . innowacje wymagają nakładów
moim zdaniem bardzo ciekawa spółka, natomiast wiele zależy od sukcesu ich projektu w Trójmieście czyli MEVO. Projekt elektrycznych rowerów miejskich opóźniony o kilka miesięcy, dziś ma swoją premierę i nie płyną zbyt pozytywne komentarze z miasta. Rowery nie rozstawione, problem z rejestracją, regulamin na słabym poziomie, itd.
Byle ruszyli z MEVO przed wakacjami. Turyści będą żyłą złota.
We Wrocławiu jest tego z roku na rok coraz wiecej. W tym roku chyba 200 stacji, to da jakies 2000 rowerow (klasyczne, cargobike, tandemy). Wierząc w statystyki przedstawiane przez NextBike to z roku na rok jest coraz wiecej wypozyczen, takze przez turystow z zagranicy. Sciezki rowerowe sa budowane w calkiem dobrym tempie. Jest potencjal, aczkolwiek dla mniej aktywnych są skuterki elektryczne, hulajnogi i samochody). Osobiscie od 2010 roku rynek rowerow na wypozyczenie rozrósł sie kilkukrotnie.
Warszawa – uważam że ma to przyszłość i z tego co widzę coraz więcej ludzi korzysta z tego typu transportu. Dużo znajomych dojeżdża do pracy w ten sposób z domu czy to z dworca (jako kolejny środek transportu na swojej drodze do pracy). W weekendy to samo masa turystów i ludzi chcących odpocząć. Poza tym należ wziąć pod uwagę rozwój miasta za chwile do centrum zobaczymy zakazy wjazdu ponieważ za duży smog itp itd a jakoś trzeba się poruszać w tym mieście. Daje do obserwowanych.
Dla zabawy i emocji może być ale jak na dobrego myśliwego przystało może byś zapolował na grubego zwierza z solidną kapitalizacją :-)?
Witaj.
Mogę jedynie powiedzieć, że w Koszalinie zamontowali w ubiegłym roku kilka stacji i jak była ładna pogoda, to nie było wolnych rowerów. Duży popyt.
Ale jeśli chodzi o notowania, to słabo to widzę ze względu na obroty… Ale kiedyś to może się zmienić.
Pozdrawiam
W tym roku wchodzi duży gracz Daimler+BMW do dużych aglomeracji z usługą Free Now (między innymi elektryczne hulajnogi) więc część klientów zwłaszcza dojeżdżających do pracy się przesiądzie. Leniwi turyści też.
Za jakieś śrubki to tu można grać, ale większego kapitału to tu nie widzę 🙂
Zobaczymy jak Mevo się przyjmie w 3city.
Osobiście siedzę w G-Energy, już jest pokaźny zarobek, a zapowiada się sporo większy. Wielomilionowe kontrakty, innowacyjny projekt Politerm, a kurs ciągle nisko i jest co odrabiać.
Średni wol. 3m: 728
Bez komentarza 😀
Z LARQ to jest sprawa taka, że patrząc na arkusz zleceń, to można bardzo małymi kwotami w obydwie strony tę spółkę pchnąć o znaczne procenty.
Co do biznesu, to jak fundusz, więc trzeba patrzeć na spółki, których udziały LARQ posiada.
Osobiście mam za drobne.