Słowo Cudofixa: Inwestowanie i zarabianie na giełdzie jest bardzo trudne!

8 Gru

Gdy słyszę takie słowa od rodziny, znajomych czy obcych w mailach:

„Kacper tobie wszystko się udaje”, „ty to jesteś w czepku rodzony”, „osiągasz sukcesy we wszystkim czego się dotkniesz”, „masz dobrego czuja”, „życie cię rozpieszcza”

zaczyna się we mnie krew gotować! Ktoś myśli, że zarabianie na giełdzie to błahostka. Guzik prawda! Inwestowanie z sukcesem jest bardzo trudne.

Nie istnieją łatwe pieniądze na giełdzie! Cudofix na wszystko zapracował ciężką pracą. Latałem jak na rollercoasterze zarabiając i tracąc olbrzymie pieniądze.

Inwestowanie prawdziwych pieniędzy kopie ogromnym ładunkiem emocji. Tego nigdy nie da żadna wirtualna gra giełdowa. Inwestowanie dużych pieniędzy kopie potrójnym wysokim napięciem emocji. Każdy kto gra kwotą do 100 000 nigdy nie zrozumie jak potężnie rośnie napięcie przy wyższych sumach.

Nic bardziej mylnego wierzyć, że gra na próbę kapitałem 10 000 oceni czy damy sobie radę.

Kto mówi:

„Kacper raz masz 100%, potem 300%, tracisz 5% i zaraz zyskujesz 7%, zarabiasz kupę kasy. Banalnie proste. Jutro otwieram konto u brokera”

szybko wyzeruje to konto.

Zarabianie jest trudne. Dobre wyniki nie są łatwe. Na wszystko musiałem bardzo ciężko zapracować. Zarabiałem i traciłem. Jak straty mnie przerosły chodziłem na szkolenia. Na początku trafiłem na duet wielkich naciągaczy, laików giełdowych, lecz mocnych sprzedawców marzeń. Zapłaciłem im horrendalne sumy a dostałem sam chłam. Wystrzygli mnie jak frajera.

Później było jeszcze wiele dennych szkoleń. Gdybym się poddał i przestał szukać dalej, nigdy nie trafiłbym na obecnego mentora: Marka, autora strony technikaichimoku.pl. U niego odbyłem najlepsze szkolenie. Tam moja wiedza została uporządkowana, lecz pojawił się kolejny problem. Musiałem walczyć ze starymi nawykami. Siła złych nawyków jest ogromna. Musiałem stoczyć wielką walke ze swoją psychiką. Wymagało to olbrzymiego samozaparcia i systematyki. Wylałem siódme poty, lecz było warto i potrafię samodzielnie zarabiać na giełdzie.

Wszystko co osiągnąłem zapracowałem ciężką pracą. Kto uważa, że na giełdzie są łatwe pieniądze jest głupcem. Trzeba się mocno napocić by w czasie bessy nie stracić zarobku z hossy. Trzeba mieć odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Każdy kto myśli, że z dnia na dzień zostanie lekarzem jest uważany za głupca. Nikt nie ma wątpliwości. Dlaczego więc są osoby myślące, że z dnia na dzień zarobią na giełdzie duże pieniądze?

Najpierw trzeba zdobyć solidną wiedzę. Potem trzeba zdobyć doświadczenie. Dopiero na końcu jest sukces w inwestowaniu.

Komentarzy 7 to “Słowo Cudofixa: Inwestowanie i zarabianie na giełdzie jest bardzo trudne!”

  1. przemek 8 grudnia, 2014 @ 8:39 pm #

    Witaj Kacper
    Wpis bardzo mi się podoba coś na czasie by schłodzić emocje i zapały, natomiast co do mentora MM szkolenia to faktycznie 1-sza klasa ja byłem i nie narzekam a i miałem olbrzymie szczęście bo umysł mam czysty ale z psychiką walczę do dziś dzień. Też się dałem dwa razy ostrzyc na analizach ale raz zakupiłem, a za drugim razem coś mi nie pasowało i nic nie kupiłem. Zarabianie na giełdzie nie jest proste a tym bardziej jak przyjdzie lub rynek dojrzeje bessy bo tak jak piszą możesz zarobić 100000% ale tylko stracić 100%
    Pozdrawiam

  2. Kamil 9 grudnia, 2014 @ 1:19 am #

    Cudofixie, czy warto kupić JSW po 20?

    • Krzysztof Preuss 17 grudnia, 2014 @ 10:14 am #

      Kamilu. A uważasz, że kurs JSW wzrośnie?

  3. arcuusis 9 grudnia, 2014 @ 1:54 pm #

    Twój Mentor jest mi dobrze znany 😉 Jak dwa lata temu trafiłem na Twój blog po zobaczeniu jakie masz zagrania od razu się domyśliłem.

    Też przeszedłem u niego komplet szkoleń i cóż można komentować. Warto i tyle. Potem już tylko praca nad sobą i starymi przyzwyczajeniami z forum bankiera 😉 Na początku nigdy nie jest łatwo, ale jest to do zrobienia.

  4. Krzysztof Preuss 17 grudnia, 2014 @ 10:16 am #

    Ludzi Cudofiksie nie zmienisz. Jak komuś się coś udaje lepiej niż im to przecież nie może to być normalne. Najczęściej więc albo ten ktoś ma straszne szczęście albo ukradł. Tak czy inaczej nie należało mu się. Tak było, jest i będzie. Ludzie zawsze będą w taki sposób postrzegali osoby, które mają więcej albo są szczęśliwe.

  5. niko 17 grudnia, 2014 @ 1:58 pm #

    najlepiej uczyc sie od tych co juz dlugo sa na rynku i osiagneli zyski ale moim zdaniem trzeba tez miec samemu predyspozycje jesli sie ich nie ma to i szkolenia nie pomoga np jak z kazdym zawodem jeden sie bedzie szkolil np.na fryzjera ale i tak moze byc kiepski nic na sile z praktyki to wiem.

  6. malik 29 grudnia, 2014 @ 5:33 pm #

    cudofixie takze dzieki Tobie na 11bit zarobilem na czysto prawie 220 tys.
    czuje sie zobowiazany i chce 5% sumy wplacic na wskazany cel
    serdecznie pozdrawiam

Zaproponuj komentarz (w przeciągu 45 dni nastąpi jego rozpatrzenie. Trolling, chamstwo, przejawy olbrzymiej głupoty i postawy roszczeniowenie nie będą tolerowane)